Oddział ogrynów - "Czarna Dziura"

Takiego ciągu malowania w jednym klimacie chyba jeszcze nigdy nie miałem (no może na samym początku jak miałem tylko orków). Ciągle siedzę w temacie WH40k bo chcę zdążyć zrobić całą armię do konkursu a jeszcze trochę mi zostało. Nawet przerywnik w malowaniu figurek dotyczył WH40k (znaczniki).




Udało mi się zamknąć oddział ogrynów do mojej 11 kompanii  z „Krieg -  Obersheischen District”. Zrobiłem im tatuaże przy pomocy cienkopisu który polecono mi na FB. Okazało się że tatuaże to nie taka prosta sprawa jak mi się zdawało i wyszło jak wyszło.






Zamiar był taki żeby wszyscy byli w maskach (bo to Death Koprse of Krieg), żeby byli brudni, przyrdzewiali i groźni.




Trochę chyba zbyt brudni mi wyszli ale nie wiem jak pozbyć się tego „brudu” w zagłębieniach więc na razie ich zostawiam, jak znajdę trochę wolnego czasu na nich (hahahaha) to ich poprawię J.

Comments

  1. Fajowi, bardzo mi się podobają te tatuaże.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Zostały mi już tylko pojazdy i Vendetta. Ciężko jest :)

      Delete
  2. Te tatuaże to jakieś szaleństwo!Mega dobrze to wyglada (sam kiedyś probowałem, ale wyszło mi strasznie słabo. Jak się tym pisakiem maluje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Pisakiem maluje się całkiem fajnie, trzeba mieć tylko dość stabilną rękę. Ale bez szkieł powiększających bym chyba nie dał rady. Mam takie: http://allegro.pl/mocne-okulary-modelarskie-lupa-czolowa-nowy-model-i5798822919.html

      Delete
  3. Świetnie pomalowani ! Ten theme żółto- pastelowy jest klimatyczny.

    ReplyDelete

Post a Comment